💡5 порад тим, хто користується діагностичним ультразвуком від Prof. Thomas Binder

⛵️Ці поради я знайшла на одному відомому ресурсі з УЗД (посилання на повний варіант статті я наведу після тексту) на якому, до речі, є і хороші безкоштовні лекції з невідкладного ультразвуку. Нижче наводжу короткий переклад
❓️Як стати добре знаним фахівцем з УЗД? Хороших навичок візуалізації, досвіду та широких медичних знань недостатньо. Ось кілька важливих порад, які допоможуть вам досягти професійного успіху:
✅️ Знайте, що ви шукаєте
Уявіть, що ви впустили сумку, повну покупок. Чи не було б корисно знати, що було в сумці? Те ж саме стосується УЗД. Звичайно, завжди потрібно робити «повне» обстеження. Але, чесно, чи завжди ми зосереджуємось на кожній маленькій деталі, якщо не шукаємо чогось конкретного?
💡Моя пропозиція: поговоріть зі своїми пацієнтами, отримайте більше інформації від лікаря, який направив хворого на дослідження, прочитайте його карти та подивіться на дослідження з інших методів візуалізації.
✅️ Спостерігайте-описуйте-інтерпретуйте
Ми часто надто поспішаємо робити висновки. Ми бачимо якусь ознаку або патологію і вже думаємо, що знаємо, що це таке. Але будьте обережні: закони статистики стверджують, що навіть неймовірне іноді має відбуватися.
💡Моя рекомендація: спочатку спостерігайте – потім надайте детальний опис (розмір, розташування, ехогенність тощо) і, нарешті, зробіть свою інтерпретацію. Але ви також повинні надати можливі інші альтернативні варіанти. Це дозволить вам уникнути помилок.
✅️ Майте сміливість бути невпевненим
Інтерпретація даних сонографічного дослідження зазвичай не є простою чорно-білою проблемою. Пам’ятайте – важливу роль в УЗД відіграє «очне яблуко»: «структура органу нормальна чи всередині прихована пухлина?» «Мітральна регургітація легка чи помірна?» «А як щодо регіональних аномалій руху стінки?»
💡Не бійтеся таких слів, як «ймовірно», «може бути», «можливо», «вірогідно» або «подібне до». Я вважаю, що такі терміни важливі, оскільки вказують на рівень невизначеності. Згодом вони можуть зміцнити довіру між вами та іншими лікарями, які направляють пацієнтів до вас на дослідження. Чому? Бо вони показують, що ти чесний.
✅️ Запитуйте інших
Я роблю це постійно; кожному потрібна друга думка – або допомога. Саме сила «колективної мудрості» призвела до такого швидкого розвитку науки. Чому б не використовувати його частіше, коли мова йде про УЗД.
Запитуйте інших, і ваша компетентність підвищиться, ваші звіти стануть кращими, а колеги будуть більше довіряти вам.
💡Я знаю, що часто важко знайти наставника. Але навіть якщо нікого немає, щоб допомогти – у вас все одно є Інтернет, де ви можете знайти багато форумів, щоб опублікувати ваші випадки, запитання тощо.
✅️ Спостерігайте за своїми пацієнтами
Ви стикалися з такою ситуацією? Ви бачите пацієнта з дивною патологією і не знаєте, що саме у нього. Ви описуєте це у своєму дослідженні, і пацієнт залишає ваш кабінет – і все. Ви зробили свою роботу, а через кілька годин, а може, через день-два зовсім забули про пацієнта.
Одна з найбільших помилок, яку я бачу у початківців, полягає в тому, що вони не стежать за подальшою долею своїх пацієнтів. Багатьом нецікаво дізнатися, що з ними сталося, або яку саме патологію вони бачили насправді. Пухлина? А може тромб? Чи добре пройшла операцію? Що було виявлено при втручанні або розтині?
💡Ось моя рекомендація: Складіть список пацієнтів, за якими вам потрібно буде спостерігати. Зарезервуйте кілька годин наприкінці тижня, щоб переглянути список. Досліджуйте результати лікування своїх пацієнтів. Це ключ до вашого ефективного розвитку.
❗️Що спільного у всіх цих порад? Всі вони вимагають високого рівня взаємодії з пацієнтом під час і після проведення УЗД. Усі вони вимагають цікавості та пристрасті до своєї роботи. Але хіба це не причина, з якої ми вибираємо свою професію в першу чергу?
Всім гарного дня і успішної роботи! Далі неодмінно буде ❤️
Директор навчального центру ELLING FACS, хірург, лікар УЗД автор навчальних програм

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *